WYNIKI ROZDANIA & Życzenia Świąteczne

Cześć!

Ha! Jestem i żyję, a nawet samolubnie liczę na to, że się za mną stęskniliście. Stabilny Internet mam od wczoraj ale, że dosyć zbiegło się to z czasem świątecznych przygotowań... postanowiłam, że na dobre wrócę po Nowym Roku. Jednak zapewniam was nie mam żadnego kryzysu blogowego, wręcz przeciwnie, już nie mogę się doczekać aż będę mogła znowu regularnie blogować. :) Chciałabym już wrócić, teraz i od zaraz ale mamy tak wyjątkową datę w kalendarzu, że nawet ja... zdeklarowany anty talent kulinarny myślę całe dnie nad przepisami wigilijnymi i wolny czas spędzam na poszukiwaniu prezentów dla najbliższych i ostatnich zakupach.



MOI DRODZY


Życzę wam aby w świątecznej gorączce nikt z was nie zgubił prawdziwego ducha świąt. Żeby ten czas przyniósł wam pakiet ciepła, wielki wór dobra i  moc życzliwości. Niech wasze Święta będą piękne i wyjątkowe. Nie zapomnijcie celebrować każdej chwili tego zaczarowanego, pełnego dobrej mocy czasu ;*


Nikt nie zauważył, że zdjęcie z tamtego roku prawda? ;D Ciiiii :D




A teraz czas na wyniki Świątecznego Rozdania, które dla was zorganizowałam. Przypomnijmy sobie co było do wygrania :)




Nad losowaniem czuwała komicja w składzie: Frosti, Św. Mikołaj oraz elfy. 
A w tym roku bardzo grzeczną osóbką okazała się ta zgłaszająca się pod nickiem...

 


Gabrielle czekam na wiadomość od Ciebie (z maila, który podawałaś w zgłoszeniu). Poproszę o dane kontaktowe :) Wszystkim którzy wzięli udział w zabawie bardzo dziękuję i jak zawsze żałuję, że musiałam wylosować tylko tę jedną jedyną osobę. W każdym razie zapraszam na kolejne rozdania & zabawy które pojawiają się u mnie co jakiś czas :)



Tak jak wspomniałam, po nowym roku wracam z masą postów. Muszę koniecznie wam pokazać czym obdarowała mnie pewna przefajna blogerka, opowiedzieć wam o paru "smacznych" kosmetykach i może nawet napisać swoje postanowienia na nowy rok. Planów mam wiele i nie mogę się doczekać aż do was wrócę na dobre !



Wesołych Świąt
bądźcie grzeczni i róbcie dobre uczynki ;)








49 komentarzy:

  1. Gratuluję Gabrielle, rówież życzę pogodnych i wspaniałych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! I wracaj bo ja się stęskniłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację i życzę wesołych świąt ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie śliczne i na pewno pod względem Twojej urody nadal aktualne :) Wszystkiego dobrego Joko i czekamy na wysyp postów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla Ciebie Kochana również Wesołych i Miłych Świąt :)
    Gratulacje jak zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i udanych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! :)

    A Tobie Joczko wesołych świąt :* Odpoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! i również wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :)
    I Wesołych Świąt Jokuś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale że ja? Ale super, zupełnie się nie spodziewałam :D
    Wesołych świąt, droga Joko! Już nie mogę się doczekać Twoich nowych wpisów! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulujemy..

    Wesołych Świąt i oczywiście, że się stęskniliśmy:*

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i życzę też wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:-), Wesołych Świąt Joko:-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje ;) Wspaniałych Świąt życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe życzenia :) I czekam na Twój powrót!Wesołych Świąt kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołyyyych i szczęśliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje Gabrielle :)
    Wesołych Świat Joko!

    OdpowiedzUsuń
  18. I na wzajem kochana :D
    Gratuluję zwyciężczyni !

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulację:) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych Świąt, Joko ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zyczenia :) Tobie rowniez spokojnych i radosnych Swiat :)
    Gratulacje :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja to zdjęcie widze pierwszy raz ;D wesołych i spełnienia marzeń! :) gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje ;) I Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekamy na powrót :) Radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratki :) Spokojnych i ciepłych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych i radosnych Świąt! ;)
    a dla zwycieżczyni gartulacje!

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekam aż wrócisz, trzymam za słowo! :D
    Chyba na tym zdjęciu młodsza jesteś, co? Żartuję :D

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję, życzę wesołych i zdrowych świąt

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego na Święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!
    Wielkie dzięki i wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wesołych świąt Kochana, radości, zdrowia i rodzinnego ciepła :*
    P.S. Nie zauważyliśmy ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesołyyyyyyyyyyyyych Świąąąąąąąąąąąąąąąąat ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, pięknych Świąt !:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje! Happy new year! :))

    OdpowiedzUsuń
  35. cześć ślicznotko :* ja się stęskniłam, sama zabrałam się do roboty i 12 pościaków czeka w szkicach :d

    OdpowiedzUsuń
  36. Nominowałam cię do LBA :)
    http://swiat-lyll.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-po-raz-pierwszy.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Z niecierpliwością czekam na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń